Kjøpsvilkår
K
ostholdsportalen

Kostholdsportalen er en månedlig medlemsportal/månedlig abonnementsløsning levert av Therese Konstanse Ottestad som gir deg månedlig innhold som er relevant i forhold til kosthold. Her finner du informasjon om medlemsvilkår og hva du samtykker ved å bli medlem av medlemsportalen Kostholdsportalen.

 

Vilkår for kjøp av medlemsskap i Kostholdsportalen v/ Therese Konstanse Ottestad

Avtalene og partene
Denne kjøps- og medlemsavtalen består av vilkårene i dette dokumentet, Therese Konstanse- kostholdsveileder personvernerklæring og de samtykker du har gitt i tilknytning til tjenesten. I tillegg gjelder også de til enhver tid relevante bestemmelser som følger av norsk lov.

Når du registrerer deg som medlem av Kostholdsportalen, inngår du en avtale med Therese Konstanse Ottestad.

Avtalen gjelder mellom deg, eller ditt firma, som kjøper, og Therese Konstanse Ottestad som selger. Firmaet har organisasjonsnummer 926 937 065   og representeres av Therese Konstanse Ottestad. 

Dette får du i medlemskapet

Som medlem i Kostholdsportalen vil du hver måned få:

  • Nye oppskrifter hver måned 
  • Nytt innhold i kostholdsportalen hver måned
  • Svar innen 48 timer på dine spørsmål inne i fellesskapet og/eller kommentarer inne i selve medlemsportalen

Dette er det du betaler for å få tilgang til som medlem. Alt innholdet finner du inne i en lukket medlemsportal som du får tilsendt brukernavn og passord til i det du melder deg inn. Du får tilgang til innholdet med en gang du blir medlem og mottar din innlogging. Du får da tilgang til alt innholdet som er i portalen. Hvis det skjer større endringer i medlemsportalen vil du få en e-post.

Kjøp og fakturering
Betaling skjer via Bank-/Kredittkort. Vi tilbyr ikke faktura. Vi aksepterer Visa og MasterCard gjennom vår verdensledende samarbeidspartnere Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre. 

Du får umiddelbart tilgang til alt innholdet i Kostholdsportalen. Medlemmet skal betale enten en månedlig medlemsavgift eller en årlig medlemsavgift.

Om årlig medlemskap
Ved årlig medlemskap gjelder kjøpet fra dato til dato. Medlemskapet fornyes automatisk hvert år for samme investering.

Ved avslutning av månedlig og årlig medlemskap forsvinner tilgang til innholdet i medlemsportalen og fellesskapet (som kan brukes som egen app eller innlogging i nettleser).

Om det månedlige medlemskapet
Den månedlige medlemsavgiften forfaller løpende og automatisk til avtalt tidspunkt.

Therese Konstanse Ottestad trekker den avtalte medlemsavgiften automatisk hver måned på den samme datoen som da du meldte deg inn (meldte du deg inn 2.mars, er neste trekk 2.april).

Du kan velge å si opp medlemskapet før neste månedlige trekk, og blir da ikke belastet for neste måned.

Medlemmet er selv ansvarlig for å inngå nødvendig avtale med sin bankforbindelse om automatisk trekk av månedlig medlemsavgift til Kostholdspoirtalen. Medlemmet må til enhver tid påse at angitt beløpsgrense dekker fakturabeløpet samt påse at betaling utføres innen forfall. Medlemmet er ansvarlig for å påse at medlemsavgiften betales til forfall og må kontakte Therese Konstanse Ottestad dersom betalingsgrunnlag ikke er mottatt.

Dersom medlemmet ikke betaler innen forfall, uavhengig av betalingsmetode, vil systemet prøve 3 ganger til før medlemskapet kanselleres og tilgangen til medlemskapet og fellesskapet fjernes. 

 

Endringer av medlemspris
Medlemmet har prisgaranti for sin månedlige medlemsavgift under bindingstiden. En eventuell endring av medlemsavgiften kan Therese Konstanse Ottestad først gjøre gjeldende etter utgangen av bindingstiden. Så lenge medlemmet er med i medlemsportalen vil det ha samme pris uavhengig om prisen økes. Om medlemsskapet avsluttes og melder seg inn senere, vil da den eventuelle nye prisen gjelde. 

Medlemmet skal ikke betale månedlig medlemsavgift dersom: 

  • Medlemskapet er fryst
  • Therese Konstanse Ottestad har sagt opp medlemsavtalen med umiddelbar virkning 

Om årlig medlemskap
Ved årlig medlemskap gjelder kjøpet for ett helt år fra dato til dato. Medlemskapet fornyes automatisk mot slutten av året til samme investering. Du kan velge å si opp medlemskapet før neste årlige trekk, og da ikke belastes for neste år. 

Regler ved tilbud/kampanjer:
Medlemmet kjøper tilgang til medlemsportalen på nett. Ved tilbud gjelder kun ett tilbud om gangen. Tilbud kan ikke kombineres.

Salg til mindreårige
Hvis du er under 18 år, må du ha tillatelse fra verge for å bestille fra oss.

Klager og krav:
Vi er opptatt av at våre kunder er fornøyd med de tjenestene og programmene vi leverer. Om du som kunde av noen grunn er misfornøyd, ber vi om at vi underrettes så snart som mulig.

Oppsigelse
Har du et månedlig medlemskap uten binding kan du når som helst si opp medlemskapet inne i medlemsportalen under profilbildet ditt - innstillinger - faktureringsinformasjon - avslutt eller ved å sende en e-post til [email protected]

Medlemskapet løper fra dato til dato og vil da være gjeldende frem til den kommende datoen. Kjøpte du medlemskapet den 2.mai, og sier opp 3 juni, løper medlemskapet til 2.juli.

Etter det mister du tilgang til medlemsportalen og alt innholdet du har fått i forbindelse med medlemskapet. Dette gjelder også ved årlig medlemskap.

Ved brudd på Kostholdsportalen ved Therese Konstanse Ottestads medlemsbetingelser eller annet mislighold, forbeholder Therese Konstanse Ottestad seg retten til å si opp medlemskapet med øyeblikkelig virkning. 

Ved kjøp av årlig medlemskap har du 14 dagers angrerett på kjøpet. Etter de 14 dagene har du ikke mulighet til å angre kjøpet. 

 

Opphavsrett
Opphavsrett ©Theresekonstanse.no. Alle rettigheter er beskyttet. Det er strengt forbudt å kopiere, distribuere, publisere eller endre ethvert materiale som finnes på våre nettsider og portaler.

Betingelser for bruk av portalens innhold
Du kjøper tilgang til portalens innhold. Produktet er beskyttet av opphavsrett.

NB: Produktet er kun gitt for personlig bruk, og for én bruker. Ingen deler av programmet kan deles med noen.

Du kan ikke bruke produktet eller materialene tilgjengelig i produktet på en måte som utgjør en krenkelse av våre rettigheter, eller på en måte som ikke har blitt autorisert.

Du kan ikke endre, kopiere, reprodusere, publisere, laste opp, legge ut, overføre, oversette, selge, skape avledede verk, utnytte eller distribuere på noen måte eller medium (herunder e-post eller andre elektroniske midler) noen materialer fra produktet. Duplisering, deling, eller opplasting av produktfiler til deling på nettsteder blir ansett som å stjele, og vil bli anmeldt i den grad loven tillater det.

Du kan imidlertid laste ned og/eller skrive ut ett eksemplar av sider på nettstedet for personlig, ikke-kommersiell bruk, forutsatt at alle opphavsrettigheter og andre eiendomsrettigheter beholdes.

Konfidensialitet

Vi respekterer ditt privatliv, og må insistere på at du respekterer privatlivet til andre som skriver i kostholdsportalen. Dermed er dette en gjensidig avtale om taushetsplikt. Vi respekterer din konfidensielle og fortrolige informasjon og ideer, planer og forretningshemmeligheter. 

Du står fritt til å diskutere dine personlige resultater fra våre kurs og oppgaver. Derimot må all erfaring og uttalelser, muntlig eller skriftlig, fra alle andre deltakere holdes strengt konfidensielt.

 

Sikkerhet og Personvern

Vi benytter SSL (Secure Socket Layer), hvilket betyr at alle bestillinger er kryptert, dvs. helt sikre. SDD garanterer at vi aldri leverer ut dine personopplysninger eller e-postadresse til tredjepart, så fremt det ikke foreligger spesielle grunner, f.eks. at politi, statsadvokat eller lignende ber om opplysninger. Du har rett til å få den informasjon vi har registrert om deg, og hvis du mener den er feilaktig eller irrelevant, kan du be om rettelse eller fjerning fra vårt kunderegister.

Kostholdsportalen er personlig og det er ditt ansvar å påse at andre ikke får tilgang til din brukerkonto gjennom hensiktsmessig passordbeskyttelse. Du må ikke dele ditt passord eller innloggingsdetaljer med andre. Hvis du har mistanke om uberettiget bruk av ditt medlemskap må du ta kontakt med kundeservice – [email protected]

 

Reklamasjon/angrerett

Ved avtaler om abonnement på digitale tjenester der det betales løpende abonnementsavgift har forbrukeren angrerett de første 14 dagene fra kjøpstidspunktet. Dokumentene i tilknytning til angrerett vil sendes til deg i velkommen-eposten. 

Dersom forbrukeren benytter seg av angreretten vil han/hun kun være forpliktet til å betale et beløp som står i forhold til det som er levert frem til det tidspunktet forbrukeren gir melding om bruk av angreretten, jf. § 26. Dersom tjenesten ikke er påbegynt har forbrukeren krav på å få refundert hele beløpet han/hun har betalt. 

Månedlig abonnement kan sies opp fortløpende og går fra måned til måned. 

På bindingstid eller årlig abonnement er det 14 dagers angrerett. 

Det er ingen lovbestemt reklamasjonsrett for digitale tjenester.

Endring av medlemsvilkår

De til enhver tid gjeldende avtalevilkår vil være tilgjengelig på Theresekonstanse.no

Therese Konstanse Ottestad kan endre medlemsbetingelsene.

Slike endringer vil bli kommunisert på e-post.

Hvor lang tid det vil ta før varslede endringer trer i kraft, vil bli fastsatt av Therese Konstanse Ottestad etter en vurdering av hvor vesentlig endringen er og hvilke konsekvenser den har for medlemmene.

Skulle en endring være av en slik karakter at du ikke lenger ønsker å være medlem, kan du melde deg ut med øyeblikkelig virkning. 

Ansvarsbegrensing

Vi fraskriver oss alle økonomiske krav knyttet til noen av våre nettsider, videoer, nyhetsbrev, kursportal eller annet innhold. Vi har vi gjort alt vi kan for å sikre at innholdet har høy kvalitet. Ved å kjøpe tilgang til medlemsportalen aksepterer og godtar du, at du er fullt ut ansvarlig for din fremgang og resultater fra deltakelse. Vi tilbyr ingen garantier om resultater. Du alene er ansvarlig for dine handlinger, og dine resultater er avhengig av personlige faktorer, inkludert dine ferdigheter, kunnskap, evne, engasjement, forretningssans, nettverk og økonomiske situasjon, for å nevne noen.

Avlysing og utsettelse

Therese Konstanse Ottestad forbeholder seg retten til å avlyse eller utsette programmet som følge av årsaker som er utenfor vår kontroll. Ved avlysning fra vår side vil kursdeltakeren få refundert kursavgiften. Ved utsettelse vil kursdeltakeren bli tilbudt deltakelse på et senere tidspunkt.

Begrensning og ansvar

Ved å kjøpe dette produktet samtykker du i at du bruker selskapets tjenester på eget ansvar, og at programmet er en opplysningstjeneste. Du fraskriver selskapet og dets ansatte fra ansvar for alle eventuelle skader som kan oppstå, eller ved eventuelle krav som oppstår fra noen avtaler mellom partene. Du aksepterer alle eventuelle risikoer, forutsigbare eller uforutsigbare.

Ikke offentlig sverting

I tilfelle at det oppstår en tvist mellom deg og selskapet, samtykker du i at den eneste arena for å løse en slik tvist skal være internt i selskapet. Du samtykker i at du ikke vil delta i noen atferd eller kommunikasjon med en tredje part, offentlig eller privat, som vil føre til offentlig sverting av selskapet.

Avtalen

Medlemskapet gjelder for en deltaker og det forutsettes at login info ikke deles med andre. Denne avtalen kan ikke overdras av noen av partene.

 

Tvisteløsning

Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.

Varsel

Eventuelle varsler om uenighet som gis fra en av partene til den andre, kan skje ved personlig overlevering eller per post, registrert eller sertifisert med kvittering. Varselet skal sendes til partene på adressene som vises nedenfor.

 

Force Majeure
Med unntak av plikten til å utføre avtalt betaling, er ingen av partene ansvarlige for manglende overholdelse av sine forpliktelser etter avtalen i en periode hvor parten ikke kan utføre forpliktelsene grunnet hendelser utenfor deres kontroll, som streik, brann, flom eller annen naturkatastrofe, krig eller opprør, cyberangrep og akutt eller alvorlig sykdom. 

Dette er forutsatt at den som ikke kan oppfylle sin forpliktelse etter avtalen straks underretter den annen part om situasjonen, og gir tilstrekkelig informasjon til at den andre parten kan vurdere situasjonen og begrense tapet for egen del. 

Dersom en slik situasjon oppstår vil som utgangspunkt ikke partene fritas fra forpliktelsene etter avtalen, men oppfyllelsen av dem vil utsettes inntil force majeure- tilstanden opphører. Der tilstanden er langvarig vil selskapet fritas for sin leverings- og erstatningsplikt.

Kontakt:

Therese Konstanse Ottestad
E-post: [email protected]
Tlf: 47908651

Denne avtalen skal reguleres av og tolkes i samsvar med gjeldende Norske Lover.